איתור רטיבות ונזילות מים בדירת מגורים – המדריך השלם

Wiki Article

מאוד לפגוע בעסק. אם לקוח נכנס לעסק ורואה כי הקיר מקולף עקב נזילה הוא יחשוב דברים ממש לא טובים על העסק הזה וספק רב אם ירצה לעשות עסקים עם העסק.

דרך נוספת שלעיתים משתמשים בה לצורך איתור נזילות מים היא בעזרת גז שאינו מסוכן לשימוש או לנשימה. השימוש בדרך זו היא בדרך כלל כאשר יתר הבדיקות לא סיפקו תשובה מוחלטת לאיתור הנזילה.

בעזרת סיב אופטי ניתן להתחקות אחר הצנרת ולבדוק האם קיימת

המצלמה התרמית מצביעה על האזורים בהם ישנם מצבורים של מים בתוך הקירות. בזכות המצלמה הצוות אינו מנחש או משער היכן הנזילה. עלות איתור נזילות מים הוא שובר קירות או מרים אריחים רק כאשר הוא יודע בוודאות היכן הנזילה ומה מקורה.

משהו שכדאי לכם לקחת בחשבון אם אתם רוצים לפעול בחכמה ובצורה הטובה ביותר שיש.

השימוש בטכנולוגיית צילום חום יעיל וקל, מכיוון שהמצלמה מאתרת ומציגה את האובייקטים השונים שהיא מצלמת במגוון צבעים על פי מידת החום שלהם.

מצלמה מסוג זה מאפשרת לאנשי המקצוע סימנים ברורים על מיקום הנזילה והמקור שלה תוך שבאמצעות הסימון יוכלו אנשי בנייה וחברות שיפוצים לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

בנוסף, כשהנזילה נמצאת בעומק הריצוף או הקירות למצלמה התרמית יכולת יחיסת מוגבלת והיא מסוגלת לאתר את הנזילה רק אם היא בעומק של עד כמה סנטימטרים בלבד מהשטח אותו אנו בודקים. משטחי בטון וחיפויים מעץ יכולים איתור ותיקון נזילות להקשות על המצלמה לאתר את הנזילה. כמובן שיש מצלמות מאוד מתקדמות לאיתור נזילות מים שמגיעות אפילו עד שני מטרים.

בשנים האחרונות ניתן לאתר נזילות בקלות יותר אודות הטכנולוגיה חדשה המאפשרת פתרונות מהירים מדויקים ויעילים. שימוש בציוד תרמי מביא איתו יתרונות רבים, אך לא תמיד עוזר.

מצלמת סיב אופטי איכותית משדרת תמונה באיכות גבוה כאשר היא עשויה מסיבים גמישים מאוד

מצלמה טרמית היא מצלמה המתבססת על חום, כשלמעשה כאשר מתרחשת נזילה של מים בתוך הקיר מתחולל שינוי בטמפרטורת הסביבה שממנה נובעת הנזילה. כלומר היכן שמתחילה הנזילה נבחין בטמפרטורה אחת אשר תלך ותשתנה ככל שנתרחק ממקור החום.

המצלמה הטרמית מאתרת נזילות ללא צורך לעקור מרצפות ולחפור בקירות, פשוט עוברת ומאתרת באופן נקי וחלק את מקורות הנזילה המדויקים לטיפול האינסטלטור.

חלק מהציוד כולל מצלמות טרמיות איכותיות, מצלמות מסוג סיב אופטי, מכשירים מדידת לחות, מכשירים לבדיקת רטיבות, מכשירי שמע ועוד.

כעקרון מצלמה תרמית מאתרת ומזהה נקודות רטיבות באמצעות שינוי טמפרטורות כאשר היא סורקת את האזור, ובאמצעות שינוי צבעים בהתאם לטמפרטורה ניתן לזהות בדיוק רב את מקור הנזילה, את כיוון הנזילה וברב המקרים את הנזק שהצטבר.

Report this wiki page